Începând cu 18 mai 2020, Spectrum Clinique își reîncepe activitatea.
Ne pare rău că în ultimele 2 luni nu am reușit să ne vedem cu mulți dintre pacienții noștri, dar ne dorim ca această așteptare să fi fost spre binele tuturor.

La sfârșitul lunii aprilie 2020, Spectrum Clinique a împlinit 5 ani de când se află în sprijinul pacienților din regiune. Pentru noi, faptul că oferim siguranță pacienților, nu este o noutate, facem asta din momentul în care am deschis.

Curățenia și sterilizarea în clinică sunt asigurate prin metode sigure și certificate, având grijă să nu afectăm confortul pacienților.

Pentru noi nu reprezintă o noutate faptul că în cabinetele de consultații și investigații suprafețele comune și aparatura sunt dezinfectate după fiecare pacient. Procedăm în acest mod dintotdeauna.

În blocul operator, utilizăm materiale de unică folosință, iar normele de siguranță aplicate au fost întotdeauna în acord cu cele mai stricte reglementări sanitare.

Cu toate acestea, răspândirea SARS-CoV-2 ne obligă să introducem metode noi în modul în care ne vom desfășura activitatea.

Măsuri pentru pacienți:

  • Accesul în clinică va fi controlat și se realizează exclusiv pe baza programării. Pentru a vi se permite accesul în clinică, trebuie să purtați mască de protecție așezată corect atât pe nas, cât și pe gură;
  • În cazul în care vă prezentați cu mănuși de protecție, acestea vor fi îndepărtate înainte de a intra în clinică. Vă vom pune la dispoziție dezinfectanți eficienți, destinați pentru uzul medical. De asemnea, veți găsi apă și săpun la grupul sanitar din incinta clinicii. Vă recomandăm ca în interiorul clinicii să atingeți cât mai puține suprafețe, iar dacă ați făcut-o vă rugăm să vă spălați pe mâini și să folosiți substanțele dezinfectante pe care le veți avea la dispoziție;
  • La sosire, veți completa un chestionar despre riscul infecției cu virusul SARS-CoV-2, apoi veți primi instrucțiuni din partea personalului clinicii. Pentru a ne putea desfășura activitatea medicală în cele mai bune condiții vă rugăm să respectați cu strictețe normele de siguranță comunicate;
  • Dacă este posibil vă rugăm să veniți neînsoțiți la clinică! Vom permite accesul cu un singur însoțitor numai pentru copii sau adulți ce necesită asistență. Persoanele însoțitoare vor completa chestionarul legat de riscul infectării cu SARS-CoV-2 și, în mod obligatoriu, vor respecta aceleași reguli precum pacienții;
  • În timpul petrecut în sala de așteptare este obligatoriu să păstrați o distanță de cel puțin 2 metri față de celelalte persoane;
  • Timpul alocat fiecărei consultații este de 20 de minute, dacă nu vi s-a comunicat altfel. Trebuie să depunem, împreună, eforturi speciale pentru a respecta acest interval de timp. În această perioadă nu ne dorim să existe persoane care să aștepte fără un motiv bine întemeiat. În cazul în care rămân aspecte de discutat sau de lămurit, vom putea lua legătura ulterior prin e-mail, mesaje text sau alte metode de comunicare puse la dispoziția pacientului;
  • În ceea ce privește magazinul de optică, vă rugam să ne indicați ce rame vă doriți, fara a le atinge, urmând ca apoi acestea să vă fie puse la dispoziție pentru probă;
  • Accesul în clinică este limitat pentru persoanele care nu au programare pentru consultații, investigații sau intervenții chirurgicale;

Începând cu 18 mai 2020, Spectrum Clinique își reîncepe activitatea. Ne pare rău că în ultimele 2 luni nu am reușit să ne vedem cu mulți dintre pacienții noștri, dar ne dorim ca această așteptare să fi fost spre binele tuturor.

La sfârșitul lunii aprilie 2020, Spectrum Clinique a împlinit 5 ani de când se află în sprijinul pacienților din regiune. Pentru noi, faptul că oferim siguranță pacienților, nu este o noutate, facem asta din momentul în care am deschis.

Curățenia și sterilizarea în clinică sunt asigurate prin metode sigure și certificate, având grijă să nu afectăm confortul pacienților.

Pentru noi nu reprezintă o noutate faptul că în cabinetele de consultații și investigații suprafețele comune și aparatura sunt dezinfectate după fiecare pacient. Procedăm în acest mod dintotdeauna.

În blocul operator, utilizăm materiale de unică folosință, iar normele de siguranță aplicate au fost întotdeauna în acord cu cele mai stricte reglementări sanitare.

Cu toate acestea, răspândirea SARS-CoV-2 ne obligă să introducem metode noi în modul în care ne vom desfășura activitatea.

Măsuri pentru pacienți:

  • Accesul în clinică va fi controlat și se realizează exclusiv pe baza programării. Pentru a vi se permite accesul în clinică, trebuie să purtați mască de protecție așezată corect atât pe nas, cât și pe gură;
  • În cazul în care vă prezentați cu mănuși de protecție, acestea vor fi îndepărtate înainte de a intra în clinică. Vă vom pune la dispoziție dezinfectanți eficienți, destinați pentru uzul medical. De asemnea, veți găsi apă și săpun la grupul sanitar din incinta clinicii. Vă recomandăm ca în interiorul clinicii să atingeți cât mai puține suprafețe, iar dacă ați făcut-o vă rugăm să vă spălați pe mâini și să folosiți substanțele dezinfectante pe care le veți avea la dispoziție;
  • La sosire, veți completa un chestionar despre riscul infecției cu virusul SARS-CoV-2, apoi veți primi instrucțiuni din partea personalului clinicii. Pentru a ne putea desfășura activitatea medicală în cele mai bune condiții vă rugăm să respectați cu strictețe normele de siguranță comunicate;
  • Dacă este posibil vă rugăm să veniți neînsoțiți la clinică! Vom permite accesul cu un singur însoțitor numai pentru copii sau adulți ce necesită asistență. Persoanele însoțitoare vor completa chestionarul legat de riscul infectării cu SARS-CoV-2 și, în mod obligatoriu, vor respecta aceleași reguli precum pacienții;
  • În timpul petrecut în sala de așteptare este obligatoriu să păstrați o distanță de cel puțin 2 metri față de celelalte persoane;
  • Timpul alocat fiecărei consultații este de 20 de minute, dacă nu vi s-a comunicat altfel. Trebuie să depunem, împreună, eforturi speciale pentru a respecta acest interval de timp. În această perioadă nu ne dorim să existe persoane care să aștepte fără un motiv bine întemeiat. În cazul în care rămân aspecte de discutat sau de lămurit, vom putea lua legătura ulterior prin e-mail, mesaje text sau alte metode de comunicare puse la dispoziția pacientului;
  • În ceea ce privește magazinul de optică, vă rugam să ne indicați ce rame vă doriți, fara a le atinge, urmând ca apoi acestea să vă fie puse la dispoziție pentru probă;
  • Accesul în clinică este limitat pentru persoanele care nu au programare pentru consultații, investigații sau intervenții chirurgicale;

Vă dorim sănătate și să ne revedem cu bine!